Поділитись

Нова Пошта Відстежити

нова пошта відстежити посилку
Почекайте будь ласка, інформація завантажується...

Рейтинг Нової Пошти

4.45
1160 голосів
Оцінити

Відгуки про Нову Пошту

  • М.Подільськ, Одеської обл. Найкраще обслуговування в Україні. Працівники дуже уважні, ввічливі. Таке відділення треба заохочувати преміями. Вони молодці. З Новим роком!

  • Сервіс на найвищому рівні!!!

  • Очень удобный способ отправки, всегда пользуюсь. Отправления приходят вовремя. Спасибо Вам большое, что Вы есть.

  • Все дуже подобається швидка і надійна доставка. Дякую вам

  • в Попільні завжди черга відкрили новий склад добавили 2-операторів але відпускали тільки 2.черга побільшала оператори сильно високоі думки про себе нагадує радянський союз.те саме бидлотсво.лутше интайм почта і дешевше і під саму хату підвозять а обслуговування обходиться без нервів.

  • Не плохой сервис но очень дорого. Очень большие очереди после 15.00 в Хмельницком. Мелкий груз не должен быть такой дорогой. Иногда отправляешь на 50грн а пересылка 45грн. Это очень не правельно.

  • Я хотелаб достучатся до руководства. Для продавцов которые отправляют через ваши услуги должны быть привелегии. Лично у меня из за наложки были случаи что не забирают товар. Если товар в не поломан,не побит Почему за обратную доставку должен оплачивать продавец. Много хитрых покупателей которые заказуют чтоб померять,так пусть они и оплачивают доставки. Или сделайте 2-3доставки для продавцов в месяц бесплатных. Чтоб мы не попадали на деньги. Мы вам каждый день кучу посылок приносим.

    Адміністратор:

    18.12.2017

    мы не являемся сотрудниками Новой Почты, мы - независимый ресурс по отслеживанию посылок. потому если вы хотите пообщаться непосредственно с компанией-перевозчиком - вы можете сделать это здесь https://novaposhta.ua/ru
  • Дорого

  • Большое спасибо отделению 7 (г.Ужгород, ул.Жемайте). Всегда быстро, качественно и профессионально. Молодцы ребята, так держать!!!

  • Крадуть та губляться посилки,віддають порваними та ще й дуже дорого!!!

  • Доставка из Киева 4 !!! суток!? Быстрее пешком.

  • Очень долго, почта говорите елитная, а в неделю даже не работаете и дерете за доставку немало

  • Посилка мала бути доставлена 16 грудня., її немає і 17 числа. Це не серйозно. Людина ж на щось розраховує.

  • Швидка доставка, але дорого

  • Влаштовує, але з Дніпра в Бережани (Тернопіль) дуже великий термін доставки.

  • Все устраивает

  • Все хорошо,только слегка дороговато.

  • Відмінно працює

  • Все Чудово

  • Тиждень посилка на складі в Одесі і до сих пір не доставлена в пункт призначення. На гарячій лінії обіцяли розібратись і на протязі дня передзвонити. Вже два дні пройшло, а "віз і нині там": дзвінка не було і посилки теж. Нова пошто, віддайте мою посилку!!!!!

Показати ще

Корисна інформація щодо відстеження Нової Пошти

Сьогодні у століття широкого поширення інтернет-торгівлі дуже актуальним є питання швидкої та ефективної доставки ваших замовлень. Також важливим моментом є низька вартість перевезення усіх типів вантажу. На щастя, компанія Нова Пошта змогла поєднати в собі усе це. Ви зможете насолоджуватися усіма перевагами можливостей заказів онлайн без потреби витрачати свій час на довгі та нудні походи по магазинах. Усе, що забажаєте, буде доставлено безпосередньо до вашої домівки. А завдяки перевагам, які надає відстеження посилок через мережу Інтернет, ви будете точно впевнені щодо точного місця розташування вашого вантажу.

Нова Пошта - Пояснення статусів відправлень

Нова пошта очікує надходження від відправника

Відправник оформив попередню заявку на доставку посилки. Зараз кур'єрська компанія очікує, коли відправник принесе посилку безпосередньо до відділення для подальшої пересилки.
В цьому випадку кур'єрська компанія ще фізично не отримала посилку для подальшої відправки. Відправник зробив попереднє замовлення на доставку, вказавши всі необхідні дані для відправлення (адресу та інформацію про отримувача). Також в цей момент вантажу було надано трек-номер, за допомогою якого можна буде в подальшому відслідковувати пересування посилки. Як тільки Нова Пошта отримає відправлення, воно почне свій рух до місця доставки.

Відправлення у місті

Відправлення надійшло у проміжний поштовий пункт для сортування. По закінченні сортування посилка почне рухатись далі до місця призначення.
Ваше відправлення знаходиться в дорозі. В даний момент воно проходить сортування, в ході якої буде визначено найбільш оптимальний маршрут для подальшої доставки до місця призначення. Відразу після закінчення цього процесу воно буде направлено далі.

Відправлення прямує до міста

Сортування успішно завершено. Посилка прямує далі до місця призначення.

Прибув у відділення

Посилка надійшла до кінцевого поштового пункту. Можна отримувати у зазначеному відділенні.
На номер телефону, який був зазначений, як номер одержувача, було відправлено смс-повідомлення про прибуття. Ваша посилка очікує отримання у відділенні компанії Нова Пошта - необхідно з'явитися за вказаною адресою, щоб забрати свою посилку. Також потрібно мати з собою паспорт або інший документ, що підтверджує особу (права, закордонний паспорт).

Видано кур'єру

Відправлення було передано кур'єру для подальшої адресної доставки.
На даний момент посилка знаходиться вже не у відділенні, а в машині у кур'єра Нової Пошти. Найближчим часом вона буде доставлена безпосередньо до вас.

Відправлення отримано

Посилка була успішно доставлена адресату.

Відмова від отримання

Адресат відмовився отримувати відправлення. Причину відмови можна дізнатись безпосередньо у нього.
В цьому випадку відправнику варто зв'язатися з Новою Поштою та ініціювати процедуру повернення посилки, інакше вона буде відправлена на утилізацію.

Відправлення отримано. Грошовий переказ видано одержувачу

Посилка була успішно доставлена отримувачу. Гроші, відправлені післяплатою, також вже були отримані відправником.

Змінено адресу

Кінцева адреса доставки була змінена.

    Причини, за якими може бути змінено адресу отримання посилки:
  • - відправник змінив її на свій розсуд. Можливо, безпосередньо одержувач попросив відкоригувати адресу;
  • - при відправленні була допущена помилка в адресі, в зв'язку з чим його потрібно було виправити;
  • - відправник вирішив повернути собі свою посилку. Про причини такого рішення варто поцікавитись безпосередньо у нього

Відправлення отримано. Протягом доби відправник отримає SMS-повідомлення про надходження грошового переказу та зможете отримати його в касі відділення «Нова пошта»

Посилка з післяплатою була отримана адресатом. У найближчий час післяплата прибуде до відділення місця відправки та буде доступна для отримання.
В даний момент грошові кошти, сплачені одержувачем, рухаються до відправника - незабаром ви зможете їх отримати.

Поширені запитання про відстеження вантажу

Що робити, коли термін доставки, зазначений при відстеженні, перевищено, а посилки ще нема?

У цьому випадку отримувачу необхідно звернутися безпосередньо до перевізника - Нової Пошти, та дізнатись, що викликало цю затримку. Зробити це можна, скористувавшись безкоштовним номером телефону 0 800 500 609. Зазвичай, коли строк доставки було перевищено з вини кур’єрської компанії, у момент отримання ви можете написати заяву, яка даси можливість отримати грошову компенсацію за доставлені незручності.

Чому на сайті зазначено, що посилка вже у відділенні, але смс-повідомлення не прийшло?

Зараз дуже популярним методом сповіщення користувачів про прибуття відправлення є не тільки мобільний зв’язок, але і месенджер Viber. Тому спробуйте відкрити цей додаток на своєму телефоні - можливо, повідомлення від Нової Пошти очікує на вас саме там. В будь-якому випадку не обов’язково чекати, доки ви отримаєте смс - якщо при відстеженні ви бачите, що посилка вже очікує на вас, то ви можете сміливо відправлятися до свого відділення та отримати вантаж.

За допомогою яких документів я можу отримати свій вантаж?

    В залежності від оголошеної вартості вантажу різняться і умови, згідно яким ви можете його отримати. Якщо сума не перевищує 5 000 грн, то усе, що потрібно для отримання - знати трек номер вашого відправлення. У випадку, якщо сума є більшою, відповідним документом, який дасть можливість видати вам відправлення, є:
  • - усі види паспортів громадянина України (включаючи закордонний, дипломатичний чи службовий).
  • - паспорт іноземного громадянина.
  • - водійське посвідчення.
  • - пенсійне посвідчення.
  • - студентський або військовий квитки.

Чи можу я оглянути своє відправлення перед тим, як сплатити його вартість?

Нова Пошта наполегливо рекомендує кожному клієнту незалежно від цінності своєї посилки проводити її огляд у відділенні. Ситуації під час доставки бувають різні, тому може трапитись, що вміст вантажу пошкодився чи не відповідає вашим очікуванням. Лише у разі того, якщо у присутності робітника відділення ви оглянете, чи усе добре і чи усім ви задоволені, в разі якоїсь проблемної ситуації можна буде оперативно її вирішити. У всіх інших випадках ніякі претензії прийматися не будуть.

Чому на сайті вказано суму за доставку посилки, але я вже все заплатив відправнику?

При відстеженні компанія у якості довідкових даних вказує, скільки буде коштувати доставка кожного відправлення. Це робиться для зручності як відправника, так і отримувача - ви завжди можете бути впевнені у тому, що уся повідомлена вам інформація була вірною. Тому якщо ви вже заплатили за пересилку, у другий раз при отриманні вам не потрібно буде сплачувати цю ж суму - за вас це зробив відправник.

Як я можу змінити кінцеву адресу доставки свого відправлення?

    У житті бувають дуже різноманітні ситуації, деякі з них призводять до того, що ваша посилка потребує переадресації та вказівки нової адреси доставки. Зробити це можна наступним чином:
  • - можна зв’язатись із компанією за телефоном 0 800 500 609 та озвучити своє бажання згідно цієї опції. Далі оператор розповість, які наступні кроки вам буде необхідно зробити.
  • - ви можете заповнити заяву (роздрукувати її можна тут https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Form_Readdress.pdf), та за її допомогою провести зміну адреси доставки.
  • Необхідним документом для того, щоб провести переадресацію, є паспорт (внутрішній чи закордонний). Ця послуга є доступною як для відправника, так і для отримувача.

Скільки зберігається посилка на новій пошті?

Безкоштовним строком зберігання посилок є 5 днів з моменту прибуття. У випадку, якщо ви не встигли її отримати за цей час, вона буде повернена назад до її відправника.
Якщо ви бажаєте, щоб відправлення чекало вас більше 5 діб - треба звернутись до Нової Пошти (номер 0 800 500 609), та попросити продовжити цей термін. Варто пам’ятати, що зберігання довше 5 днів є платним. Максимальний строк, який посилка може зберігатись, становить 25 діб.

Який графік роботи Нової Пошти?

Зазвичай графік роботи кожного відділення є постійним, тому дізнавшись його один раз, ви можете бути впевнені і за всі інші дні. Але іноді у зв’язку зі святковими подіями час роботи філіалу може бути тимчасово змінено. Це може бути дуже неприємною новиною у разі, якщо ви не були сповіщені про це. Тому ви завжди можете бути в курсі усіх свіжих новин щодо вашого відділення. Для цього вам потрібно скористуватись посиланням https://novaposhta.ua/office, обрати свій філіал та дізнатись усю цікавлячу інформацію.

Як я можу дізнатись тарифи Нової Пошти?

Для того, щоб розрахувати вартість доставки свого відправлення, вам потрібно перейти за посиланням https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/calculation_delivery_cost_ua.pdf та врахувати усі необхідні дані, вказані у цьому документі. По завершенню усіх необхідних дій ви зможете точно спрогнозувати вартість не тільки доставки посилки, але і ціну додаткових послуг від компанії.