Сьогодні у століття широкого поширення інтернет-торгівлі дуже актуальним є питання швидкої та ефективної доставки ваших замовлень. Також важливим моментом є низька вартість перевезення усіх типів вантажу. На щастя, компанія Нова Пошта змогла поєднати в собі усе це. Ви зможете насолоджуватися усіма перевагами можливостей заказів онлайн без потреби витрачати свій час на довгі та нудні походи по магазинах. Усе, що забажаєте, буде доставлено безпосередньо до вашої домівки. А завдяки перевагам, які надає відстеження посилок через мережу Інтернет, ви будете точно впевнені щодо точного місця розташування вашого вантажу.
Відправник оформив попередню заявку на доставку посилки. Зараз кур'єрська компанія очікує, коли відправник принесе посилку
безпосередньо до відділення для подальшої пересилки.
В цьому випадку кур'єрська компанія ще фізично не отримала посилку для подальшої відправки. Відправник зробив попереднє
замовлення на доставку, вказавши всі необхідні дані для відправлення (адресу та інформацію про отримувача). Також в цей
момент вантажу було надано трек-номер, за допомогою якого можна буде в подальшому відслідковувати пересування посилки.
Як тільки Нова Пошта отримає відправлення, воно почне свій рух до місця доставки.
Відправлення надійшло у проміжний поштовий пункт для сортування. По закінченні сортування посилка почне рухатись далі до
місця призначення.
Ваше відправлення знаходиться в дорозі. В даний момент воно проходить сортування, в ході якої буде визначено найбільш
оптимальний маршрут для подальшої доставки до місця призначення. Відразу після закінчення цього процесу воно буде
направлено далі.
Сортування успішно завершено. Посилка прямує далі до місця призначення.
Посилка надійшла до кінцевого поштового пункту. Можна отримувати у зазначеному відділенні.
На номер телефону, який був зазначений, як номер одержувача, було відправлено смс-повідомлення про прибуття. Ваша посилка
очікує отримання у відділенні компанії Нова Пошта - необхідно з'явитися за вказаною адресою, щоб забрати свою
посилку. Також потрібно мати з собою паспорт або інший документ, що підтверджує особу (права, закордонний паспорт).
Відправлення було передано кур'єру для подальшої адресної доставки.
На даний момент посилка знаходиться вже не у відділенні, а в машині у кур'єра Нової Пошти. Найближчим часом вона буде
доставлена безпосередньо до вас.
Адресат відмовився отримувати відправлення. Причину відмови можна дізнатись безпосередньо у нього.
В цьому випадку відправнику варто зв'язатися з Новою Поштою та ініціювати процедуру повернення посилки, інакше вона буде
відправлена на утилізацію.
Посилка була успішно доставлена отримувачу. Гроші, відправлені післяплатою, також вже були отримані відправником.
Кінцева адреса доставки була змінена.
Посилка з післяплатою була отримана адресатом. У найближчий час післяплата прибуде до відділення місця відправки та буде
доступна для отримання.
В даний момент грошові кошти, сплачені одержувачем, рухаються до відправника - незабаром ви зможете їх отримати.
Введіть номер вантажу у полі нагорі сторінки і натисніть кнопку із зображенням лупи.
Для відстеження вантажу по номеру декларації - введіть її номер у полі нагорі сторінки і натисніть кнопку із зображенням лупи.
Заголом, "декларація" - це синонім товарно-транспортної накладної (ТТН), яка зараз має назву "Експрес-накладна".
Саме за номером товарно-транспортної накладної (скорочено - ТТН) і відбувається відслідкування вантажу Нової Пошти. Зараз цей документ називається Експрес-накладна. Введіть номер ТТН у полі форми відстеження нагорі сторінки чи у плаваючу форму знизу екрана та натисніть Enter чи клікніть на кнопку із зображенням лупи. Через деякий час, якщо номер ТТН знайдеться у базі перевізника, ви побачите статус відправлення. Щоб дізнатись номер накладної Нової Пошти - зверніть увагу на верхній лівий кут документа (на малюнку у червоному прямокутнику).
Для відстеження товару, який було відправлено Новою Поштою, Вам потрібно знати номер експрес-накладної. Введіть
його у поле пошуку нагорі сторінки та натисніть кнопку відстеження.
Номер накладної вказан нагорі зліва. Якщо Ви отримувач товару, тоді номер має знати відправник. Зазвичай, коли
товар прибуває до міста призначення, Нова Пошта повідомляє номер СМС повідомленням, або повідомленням у Viber.
Нажаль, на сьогоднішній час немає можливості відслідкувати посилку Нової Пошти тільки за допомогою прізвища. Відстеження можливе
за номером ТТН. Якщо відправник за будь-якої причини не повідомив номер вам, то у більшості випадків перевізник самостійно
надсилає цей номер у Viber чи у СМС.
Якщо ви відправник і вам потрібен номер посилки, тоді разом з паспортом та телефоном, який був вказаний у відправленні, звертайтесь
у будь-яке відділення Нової пошти за для відновлення ТТН.
Щоб перевірити місце знаходження вантажу - введіть номер грузу у полі нагорі сторінки та натисніть кнопку. Ви побачите номер складу
чи маршрут пересування відправлення.
Більш детальної інформації (наприклад, із точністю до десятка метрів подивитись - де саме зараз кур’єр чи машина НП) - взнати не вдасться.
Наразі, це неможливо. На офіційному сайті Нова Пошта запитує номер телефону разом із номером ТТН і тільки для того, щоб надати більш деталізовані результати відслідкування вантажу.
Якщо ви не бажаєте відстежувати посилку Нової пошти он-лайн і вам зручніше (або потрібно - у разі відсутності підключення до мережі
Інтернет) це зробити за допомогою СМС.
Тоді відправте на номер 4404 СМС, у якому необхідно вказати номер експрес-накладної. Більш детально про цю послугу можна прочитати
на офіційному сайті Нової пошти - SMS-Трекінг.
У цьому випадку отримувачу необхідно звернутись безпосередньо до перевізника - Нової Пошти, та дізнатись, що викликало цю затримку. Зробити це можна, скориставшись безкоштовним номером телефону 0 800 500 609. Зазвичай, коли строк доставки було перевищено з вини кур’єрської компанії, у момент отримання ви можете написати заяву, яка даси можливість отримати грошову компенсацію за доставлені незручності.
Зараз дуже популярним методом сповіщення користувачів про прибуття відправлення є не тільки мобільний зв’язок, але і месенджер Viber. Тому спробуйте відкрити цей додаток на своєму телефоні - можливо, повідомлення від Нової Пошти очікує на вас саме там. В будь-якому випадку не обов’язково чекати, доки ви отримаєте смс - якщо при відстеженні ви бачите, що посилка вже очікує на вас, то ви можете сміливо відправлятися до свого відділення та отримати вантаж.
В залежності від оголошеної вартості вантажу різняться і умови, згідно яким ви можете його отримати. Якщо сума не перевищує 5 000 грн, то усе, що потрібно для отримання - знати трек номер вашого відправлення. У випадку, якщо сума є більшою, відповідним документом, який дасть можливість видати вам відправлення, є:
Нова Пошта наполегливо рекомендує кожному клієнту незалежно від цінності своєї посилки проводити її огляд у відділенні. Ситуації під час доставки бувають різні, тому може трапитись, що вміст вантажу пошкодився чи не відповідає вашим очікуванням. Лише у разі того, якщо у присутності робітника відділення ви оглянете, чи усе добре і чи усім ви задоволені, в разі якоїсь проблемної ситуації можна буде оперативно її вирішити. У всіх інших випадках ніякі претензії прийматися не будуть.
При відстеженні компанія у якості довідкових даних вказує, скільки буде коштувати доставка кожного відправлення. Це робиться для зручності як відправника, так і отримувача - ви завжди можете бути впевнені у тому, що уся повідомлена вам інформація була вірною. Тому якщо ви вже заплатили за пересилку, у другий раз при отриманні вам не потрібно буде сплачувати цю ж суму - за вас це зробив відправник.
У житті бувають дуже різноманітні ситуації, деякі з них призводять до того, що ваша посилка потребує переадресації та вказівки нової адреси доставки. Зробити це можна наступним чином:
Безкоштовним строком зберігання посилок є 5 днів з моменту прибуття. У випадку, якщо ви не встигли її отримати за цей час,
вона буде повернена назад до її відправника.
Якщо ви бажаєте, щоб відправлення чекало вас більше 5 діб - треба звернутись до Нової Пошти
(номер 0 800 500 609), та попросити продовжити цей термін. Варто пам’ятати,
що зберігання довше 5 днів є платним. Максимальний строк, який посилка може зберігатись, становить 25 діб.
Зазвичай графік роботи кожного відділення є постійним, тому дізнавшись його один раз, ви можете бути впевнені і за всі інші дні. Але іноді у зв’язку зі святковими подіями час роботи філіалу може бути тимчасово змінено. Це може бути дуже неприємною новиною у разі, якщо ви не були сповіщені про це. Тому ви завжди можете бути в курсі усіх свіжих новин щодо вашого відділення. Для цього вам потрібно скористуватись посиланням, обрати свій філіал та дізнатись усю необхідну інформацію.
Для того, щоб розрахувати вартість доставки свого відправлення, вам потрібно перейти за посиланням та врахувати усі необхідні дані, вказані у цьому документі. По завершенню усіх необхідних дій ви зможете точно спрогнозувати вартість не тільки доставки посилки, але і ціну додаткових послуг від компанії.
григорий
Доставка показує 13-04-2021, а в дійсності на 23.00 14-04-2021 року відправлення невідомо де ? хтось несе відповідальність за такий БАРДАК? 59000673901759
Олексій
Доставка швидка, і нарікань на товар (пошкодження) я не маю, мінус за дуже високі тарифи, ціни за доставку зростають по декілька раз на рік.
Віта
Дуже довго йде посилка ,через сутки тільки її оформили.
Валентина
Дата очікуваної доставки не підтверджується Повинна посилка прибути ачора ,а ще досі немає.
Надія
Подобається. Зручно. Швидко.
Павло
Зовсім не компітентна гарячя лінія!111
Валерій
Надійно та швидко. Дякую.
Наталія
Команда працює на 5,дуже незручно до 5кг
Фещенко Наталія
Дуже задоволена новою поштою , коли потрібно швидко щось отримати це саме те що треба, дякую за вашу роботу
Володимир
Не можливо прослідити посилку
Людмила
Куди прямує посилка я й сама знаю . Чому не можливо відстежити , де на даний час вона знаходиться ?
Аліна
Товари приходять цілі та не ушкодженні , але не вчасно.
Юрій
Дякую за Вашу роботу .
Любов
Працюють оперативною, інколи посилка приїжджає навіть швидше.
ТАМАРА ВладимировнаПантелеева
Я дуже задоволена
инга
отвратительная доставка в последний раз. Груз застрял в отделении где оформляли доставку . Уже два дня жду - никаких известий, на жалобу не реагируют
Вікторія
Неможливо відслідкувати у реальному часі де знаходиться посилка,весь час вибиває " вдорозі",погана роботапрограм і некомпетентнісь
Марія
Мені подобається все,крім одного моменту,хотілось би,щоби посилку запечатували в моїй присутності,все інше класно
Тамара
все вірно,і я дякую вам велике нова пошта,за всі відправлення які я отримала і отримую
Олег
На рівні стандарту.