Сьогодні у століття широкого поширення інтернет-торгівлі дуже актуальним є питання швидкої та ефективної доставки ваших замовлень. Також важливим моментом є низька вартість перевезення усіх типів вантажу. На щастя, компанія Нова Пошта змогла поєднати в собі усе це. Ви зможете насолоджуватися усіма перевагами можливостей заказів онлайн без потреби витрачати свій час на довгі та нудні походи по магазинах. Усе, що забажаєте, буде доставлено безпосередньо до вашої домівки. А завдяки перевагам, які надає відстеження посилок через мережу Інтернет, ви будете точно впевнені щодо точного місця розташування вашого вантажу.
Відправник оформив попередню заявку на доставку посилки. Зараз кур'єрська компанія очікує, коли відправник принесе посилку
безпосередньо до відділення для подальшої пересилки.
В цьому випадку кур'єрська компанія ще фізично не отримала посилку для подальшої відправки. Відправник зробив попереднє
замовлення на доставку, вказавши всі необхідні дані для відправлення (адресу та інформацію про отримувача). Також в цей
момент вантажу було надано трек-номер, за допомогою якого можна буде в подальшому відслідковувати пересування посилки.
Як тільки Нова Пошта отримає відправлення, воно почне свій рух до місця доставки.
Відправлення надійшло у проміжний поштовий пункт для сортування. По закінченні сортування посилка почне рухатись далі до
місця призначення.
Ваше відправлення знаходиться в дорозі. В даний момент воно проходить сортування, в ході якої буде визначено найбільш
оптимальний маршрут для подальшої доставки до місця призначення. Відразу після закінчення цього процесу воно буде
направлено далі.
Сортування успішно завершено. Посилка прямує далі до місця призначення.
Посилка надійшла до кінцевого поштового пункту. Можна отримувати у зазначеному відділенні.
На номер телефону, який був зазначений, як номер одержувача, було відправлено смс-повідомлення про прибуття. Ваша посилка
очікує отримання у відділенні компанії Нова Пошта - необхідно з'явитися за вказаною адресою, щоб забрати свою
посилку. Також потрібно мати з собою паспорт або інший документ, що підтверджує особу (права, закордонний паспорт).
Відправлення було передано кур'єру для подальшої адресної доставки.
На даний момент посилка знаходиться вже не у відділенні, а в машині у кур'єра Нової Пошти. Найближчим часом вона буде
доставлена безпосередньо до вас.
Адресат відмовився отримувати відправлення. Причину відмови можна дізнатись безпосередньо у нього.
В цьому випадку відправнику варто зв'язатися з Новою Поштою та ініціювати процедуру повернення посилки, інакше вона буде
відправлена на утилізацію.
Посилка була успішно доставлена отримувачу. Гроші, відправлені післяплатою, також вже були отримані відправником.
Кінцева адреса доставки була змінена.
Посилка з післяплатою була отримана адресатом. У найближчий час післяплата прибуде до відділення місця відправки та буде
доступна для отримання.
В даний момент грошові кошти, сплачені одержувачем, рухаються до відправника - незабаром ви зможете їх отримати.
Введіть номер вантажу у полі нагорі сторінки і натисніть кнопку із зображенням лупи.
Для відстеження вантажу по номеру декларації - введіть її номер у полі нагорі сторінки і натисніть кнопку із зображенням лупи.
Заголом, "декларація" - це синонім товарно-транспортної накладної (ТТН), яка зараз має назву "Експрес-накладна".
Саме за номером товарно-транспортної накладної (скорочено - ТТН) і відбувається відслідкування вантажу Нової Пошти. Зараз цей документ називається Експрес-накладна. Введіть номер ТТН у полі форми відстеження нагорі сторінки чи у плаваючу форму знизу екрана та натисніть Enter чи клікніть на кнопку із зображенням лупи. Через деякий час, якщо номер ТТН знайдеться у базі перевізника, ви побачите статус відправлення. Щоб дізнатись номер накладної Нової Пошти - зверніть увагу на верхній лівий кут документа (на малюнку у червоному прямокутнику).
Для відстеження товару, який було відправлено Новою Поштою, Вам потрібно знати номер експрес-накладної. Введіть
його у поле пошуку нагорі сторінки та натисніть кнопку відстеження.
Номер накладної вказан нагорі зліва. Якщо Ви отримувач товару, тоді номер має знати відправник. Зазвичай, коли
товар прибуває до міста призначення, Нова Пошта повідомляє номер СМС повідомленням, або повідомленням у Viber.
Нажаль, на сьогоднішній час немає можливості відслідкувати посилку Нової Пошти тільки за допомогою прізвища. Відстеження можливе
за номером ТТН. Якщо відправник за будь-якої причини не повідомив номер вам, то у більшості випадків перевізник самостійно
надсилає цей номер у Viber чи у СМС.
Якщо ви відправник і вам потрібен номер посилки, тоді разом з паспортом та телефоном, який був вказаний у відправленні, звертайтесь
у будь-яке відділення Нової пошти за для відновлення ТТН.
Щоб перевірити місце знаходження вантажу - введіть номер грузу у полі нагорі сторінки та натисніть кнопку. Ви побачите номер складу
чи маршрут пересування відправлення.
Більш детальної інформації (наприклад, із точністю до десятка метрів подивитись - де саме зараз кур’єр чи машина НП) - взнати не вдасться.
Наразі, це неможливо. На офіційному сайті Нова Пошта запитує номер телефону разом із номером ТТН і тільки для того, щоб надати більш деталізовані результати відслідкування вантажу.
Якщо ви не бажаєте відстежувати посилку Нової пошти он-лайн і вам зручніше (або потрібно - у разі відсутності підключення до мережі
Інтернет) це зробити за допомогою СМС.
Тоді відправте на номер 4404 СМС, у якому необхідно вказати номер експрес-накладної. Більш детально про цю послугу можна прочитати
на офіційному сайті Нової пошти - SMS-Трекінг.
У цьому випадку отримувачу необхідно звернутись безпосередньо до перевізника - Нової Пошти, та дізнатись, що викликало цю затримку. Зробити це можна, скориставшись безкоштовним номером телефону 0 800 500 609. Зазвичай, коли строк доставки було перевищено з вини кур’єрської компанії, у момент отримання ви можете написати заяву, яка даси можливість отримати грошову компенсацію за доставлені незручності.
Зараз дуже популярним методом сповіщення користувачів про прибуття відправлення є не тільки мобільний зв’язок, але і месенджер Viber. Тому спробуйте відкрити цей додаток на своєму телефоні - можливо, повідомлення від Нової Пошти очікує на вас саме там. В будь-якому випадку не обов’язково чекати, доки ви отримаєте смс - якщо при відстеженні ви бачите, що посилка вже очікує на вас, то ви можете сміливо відправлятися до свого відділення та отримати вантаж.
В залежності від оголошеної вартості вантажу різняться і умови, згідно яким ви можете його отримати. Якщо сума не перевищує 5 000 грн, то усе, що потрібно для отримання - знати трек номер вашого відправлення. У випадку, якщо сума є більшою, відповідним документом, який дасть можливість видати вам відправлення, є:
Нова Пошта наполегливо рекомендує кожному клієнту незалежно від цінності своєї посилки проводити її огляд у відділенні. Ситуації під час доставки бувають різні, тому може трапитись, що вміст вантажу пошкодився чи не відповідає вашим очікуванням. Лише у разі того, якщо у присутності робітника відділення ви оглянете, чи усе добре і чи усім ви задоволені, в разі якоїсь проблемної ситуації можна буде оперативно її вирішити. У всіх інших випадках ніякі претензії прийматися не будуть.
При відстеженні компанія у якості довідкових даних вказує, скільки буде коштувати доставка кожного відправлення. Це робиться для зручності як відправника, так і отримувача - ви завжди можете бути впевнені у тому, що уся повідомлена вам інформація була вірною. Тому якщо ви вже заплатили за пересилку, у другий раз при отриманні вам не потрібно буде сплачувати цю ж суму - за вас це зробив відправник.
У житті бувають дуже різноманітні ситуації, деякі з них призводять до того, що ваша посилка потребує переадресації та вказівки нової адреси доставки. Зробити це можна наступним чином:
Безкоштовним строком зберігання посилок є 5 днів з моменту прибуття. У випадку, якщо ви не встигли її отримати за цей час,
вона буде повернена назад до її відправника.
Якщо ви бажаєте, щоб відправлення чекало вас більше 5 діб - треба звернутись до Нової Пошти
(номер 0 800 500 609), та попросити продовжити цей термін. Варто пам’ятати,
що зберігання довше 5 днів є платним. Максимальний строк, який посилка може зберігатись, становить 25 діб.
Зазвичай графік роботи кожного відділення є постійним, тому дізнавшись його один раз, ви можете бути впевнені і за всі інші дні. Але іноді у зв’язку зі святковими подіями час роботи філіалу може бути тимчасово змінено. Це може бути дуже неприємною новиною у разі, якщо ви не були сповіщені про це. Тому ви завжди можете бути в курсі усіх свіжих новин щодо вашого відділення. Для цього вам потрібно скористуватись посиланням, обрати свій філіал та дізнатись усю необхідну інформацію.
Для того, щоб розрахувати вартість доставки свого відправлення, вам потрібно перейти за посиланням та врахувати усі необхідні дані, вказані у цьому документі. По завершенню усіх необхідних дій ви зможете точно спрогнозувати вартість не тільки доставки посилки, але і ціну додаткових послуг від компанії.
Марія
Посилку доставили за 23 години. Дякую велике. Ніколи не підводите)
Валентина
Де моя посилка? Відправила 11.04 59000808737715
Тетяна
Посилка вже йде 10 днів. Коли прибуде не відомо. Там знаходяться рослини. Хто буде відповідати за збитки?
Лілія
Дякую всім! Працюєте оперативно!
Андрій
Де моя посилка 20450528657779 Якщо є трудності то не дріть такі гроші або збільшуйте графік доставки ато о.іцяєте одне а виходе друге.Я Не рекомендую Нову Птшту.
Микола
5 діб посилку, відправлену 10.04.2022 з відділення 203 Київ до відділення 8 Чернігова працівники нової пошти не можуть віднайти ДЕ ВОНА ВЗАГАЛІ ЗНАХОДИТЬСЯ!!!!!!!! Відповідають, що ще тиждень шукатимуть на терміналі у Києві - БАРДАК ПОВНИЙ!!!!!!
Микола
Посилку за ТТН №20400276541781 так і не отримав
Наталя Маркова
Повідомили,що посилка прибула до відділу,оператор видав накладну на отримання,а на складі її немає.Пояснюють,що вона в дорозі,якась біліберда
Андрiй
Посилка застрягла в Тернополi. Гаряча лiнiя не працюе. Коли отримаю не вiдомо
василь павлик
Дуже погано,взагалі не працює гаряча лінія,ніхто не відповідає,8 хв. музика і оператора нема...
Алла
Посилка з 310 відділення у 159 відділення міста Києва іде 4 дня, врезультаті відстеження посилки моя посилка з міста Києва якимось чином опинилась в Тернополі, а доставити повинні були 6.04 у відділення.
Наталія
Замовила рослини мали як би приїхати 04.04.22, сьогодні 08, 04, 22. Що із посилкою не відомо, де вона наразі не відомо..... Зато гроші деруть за пересилку і навіть не червоніють. Якщо рослини загинуть то напевне Нова Пошта їх і купить
Катерина
Завжди тільки Новою поштою відправляю .
Галина
Посилка на дану відстань іде дуже довго навіщо обманювати людей просто скажіть через рік доставимо
Наталія
В мене теж замовлення вже тиждень ніяк не може приїхати, від 01.04.22 чекаю і невідомо де і коли прийде. Неможливо допитатись ні в працівників нової пошти, ні на гарячій лінії ніхто з фахівців не відповідає
Раіса
Слів не має посилка повинна бути 04.042022,ніхто не може сказати де вона, на сіогодні УкрПочта лучше працює
Андрій
Відгук про роботу позитивний.
Ігор
Посилка вже 8 день не рухається з місця
Тетяна
Відправили 2 посилки за номером59000803011922 з Борисполя 23.03.22 у Володимирець, одна прийшла, а інша масою 30 кг невідомо де??? Там книги для навчання дітям, прошу надати інформацію терміново!!!!
Володимир
Посилка в дорозі 44 дні. Мені посилки з Китаю швидше приходять)