Поділитись

Укрпошта Відстеження

відслідкувати посилку укрпошта
Почекайте будь ласка, інформація завантажується...

Рейтинг Укрпошти

4.21
3008 голосів
Оцінити

Відгуки про Укрпошту

  • Посилка номер 0421107346797відправлена експрес послугою( 15.12.востаннє знаходилась у Львові,ця ж ситуація була і день перед тим) Якщо це експрес доставка то чому її до сих пір немає? 4 день сьогодні. Великий мінус роботі укрпошти.

  • На гарячу лінію дозвонитись нереально!!!!!@

  • Моя посилка 5004701245060 вже четвертий день висить у Києві, є якісь можливості її підштовхнути? Вже тиждень йде, а ще далеко...

  • Чим відрізняється експрес відправлення від простого. Напевно нічим. Посилку не можливо відслідкувати на наступний день. Що це за. Експрес?

    Адміністратор:

    18.12.2017

    зазвичай данi про посилку вносяться до системи через 2-3 днi пiсля вiдправки
  • Не розумію навіщо я заплатила за експрес доставку, коли посилка вже 6 днів знаходиться в Києві, а мали доставити за 3 дні???????

  • 0500000861742посилка 11.12.2017 була у краматорську зараз мені показує що такої посилки не зареєстровано

    Адміністратор:

    18.12.2017

    перевiрте номер посилка та спробуйте вiдстежити ще раз
  • з 11.12 не зареєстрована посилка. Які причини? 5402501983933

    Адміністратор:

    18.12.2017

    вiдправникутреба звернутись до вiддiлення, з якого вишла посилка та дiзнатись, чому вона досi не в базi даних
  • Це не пошта, це жах! Починаючи з персоналу, зі своїм хамовитим відношенням, закінчуючи відправленням. В минулий понеділок відправляли посилку з Переяслава, досі чекаємо! Найгірший сервіс.

  • неможу відстежити , вибиває незареєстрована?

    Адміністратор:

    18.12.2017

    це можливо, якщо посилку вiдправили менш 3х дiб тому
  • Таке може бути тільки у нас...Посилка відправлена з м.Чернівці(відділення 21) до Луцька. Пробиваю по Ттн отримую інфо: "Дані про відправлення за номером 58............ на даний час відсутні, тому що не зареєстровані в системі." Скажіть що це за робота? Та ДЕ МОЯ посилка?Важко на це все підібрати цензурні слова....

  • Подскажите пожалуйста по номеру 0219132911 что мне выслали?

    Адміністратор:

    18.12.2017

    при отслеживании невозможно узнать содержимое посылки. уточните эту информацию у отправител
  • Скільки може йти посилка з Дніпропетровська до Франківська?

    Адміністратор:

    18.12.2017

    7 днiв
  • Проблем не було з доставкою, а от отримати то цілий квест можна забрати тільки з 12:00 до 15:00 і то часто буваєщо до 15:00 ніхто не сидить. Цікаво це всюди так, чи тільки в нас таке чудове дідділення.

  • Все дуже повільно!!!

  • Дуже задоволена!!!посилка йшла з винницькои обл. У львивську за два дни.в посилци ьули скоропсуючи продукти все доихало свиженьким!!!

  • негативний

  • Укрпошта-державна структура,хаос і безпорядок,як в ВР.Посилка відправлена06.12.17р.з Одеси до Житомира не доїхала до 16.12.17р.Як ви працюєте,сором.

  • Нравится сервис. Работники приятные люди.

  • Скилькы йде посылка с Кыева до великой писаревки Сумская обл

    Адміністратор:

    18.12.2017

    средний срок доставки - 7 дней
Показати ще

Корисна інформація щодо відстеження УкрПошти

Зараз ви знаходитесь на сторінці, яка пропонує вам відстежити усі типи реєстрованих поштових відправлень (РПВ), доставкою яких займається національний перевізник - компанія Укрпошта. Вже на протязі більш ніж 25 років вона успішно надає послуги поштового зв’язку своїм клієнтам як у межах країни, так и за кордоном. Завдяки швидкому розвитку як технологій доставки, так і рівня технічного обладнання, сьогодні ви можете дізнатись, де знаходиться ваша посилка у режимі реального часу. Більше не потрібно марнувати час у відділеннях або даремно витрачати нерви - уся потрібна інформація завжди під рукою!

Пояснення статусів відправлень УкрПошти

Дані про відправлення за номером ..... на даний час відсутні, тому що не зареєстровані в системі.

    Посилка, яку ви намагаєтесь відслідкувати, не зареєстрована у базі даних поштової служби. Це могло відбутися з ряду причин:
  • - можливо, введений вами номер є невірним. Рекомендуємо звіритися з даними про трек-номер, наданими перевізником і / або відправником.
    Також, якщо в номері присутні букви, то їх слід вводити латинськими символами (на англійській розкладці клавіатури).
  • - у разі, якщо посилка була відправлена ​​менш 2-х діб тому, вона може не відображатися в базі даних Укрпошти. Іноді це відбувається через те, що інформація не встигла надійти до системи відстеження. Радимо відстежити посилку по завершенню 3х робочих днів.
  • - міжнародне відправлення, яке було відправлено з іншої країни, швидше за все, ще не досягло території України. Воно почне відслідковуватися в момент надходження на українську митницю.
  • - можливо, ви намагаєтеся відстежити посилку, яка була відправлена ​​іншим перевізником. Переконайтеся, що ваш вантаж був відправлений саме Укрпоштою.
  • Дана веб-сторінка надає інформацію тільки про відправлення, які пересилаються державною поштовою службою України (Укрпоштою).

Відправлення за номером ... знаходиться в процесі оброблення. Востаннє воно зареєстроване ... в об’єкті поштового зв’язку ... з індексом ....

Посилка успішно пройшла сортування у поштовому пункті. Зараз вона прямує далі до місця призначення.
Сортування - це перерозподіл поштових відправлень (в спеціальних логістичних центрах) згідно їх подальшого маршруту для найбільш швидкої доставки до місця призначення.

Відправлення за номером ... передано .... в об'єкт поштового зв'язку ... з індексом ..., на даний час не вручене.

Відправлення знаходиться у поштовому відділенні місця призначення - вам потрібно звернутися до вказанного відділення та отримати свою посилку.

Відправлення за номером ... вручене адресату (одержувачу) особисто .... об’єктом поштового зв’язку ... з індексом ....

Відправлення було успішно доставлено особисто її одержувачу.

Відправлення за номером ... вручене за довіреністю ... об’єктом поштового зв’язку ... з індексом ...

Посилка успішно доставлена та вручена третій особі за довіреністю, яку оформив одержувач, вказаний на відправленні.

Відправлення за номером ... дослане ... об’єктом поштового зв’язку ... з індексом .... Причина: заслане.

Початковий маршрут посилки було змінено. На даний момент відправлення рухається у напрямку місця доставки. Даний статус означає, що спочатку посилка була відправлена по хибному маршруту. Це могло статися з наступних причин:

  • - під час заповнення даних про адресу одержувача відправник вказав невірний або неповний індекс.
  • - в момент сортування відправлення була допущена помилка, в результаті чого його направили за невірним напрямком.
  • В обох випадках неточність була виявлена і виправлена співробітниками Укрпошти, і в даний момент посилка направляється до вас.

Відправлення за номером ... дослане ... об’єктом поштового зв’язку ... з індексом .... Причина: за письмовою заявою відправника

Відправник змінив кінцеву адресу доставки посилки. Зараз вона рухається до нового місця призначення.
Зв'яжіться з відправником і уточніть, з якої причини відбулося коригування кінцевої адреси доставки посилки.

Відправлення за номером ... не було вручене під час доставки ... об´єктом поштового зв´язку ...

Поштовий співробітник не зміг доставити посилку адресату (скоріше за все, під час доставки нікого не було вдома). Отримати посилку можна у найближчому відділенні поштового зв'язку.
При цьому статусі відправлення вам необхідно знайти те відділення, яке відповідає вашому поштовому індексу. В цій філії Укрпошти на даний момент зберігається ваша посилка.
Дізнатися свій індекс можна на офіційному сайті Укрпошти, перейшовши за посиланням http://services.ukrposhta.com/postindex_new/. Для пошуку потрібно ввести адресу, на яку була відправлена посилка.

Повернення за зворотньою адресою

Посилка буде надіслана назад до відправника. Причину повернення можна дізнатись безпосередньо у нього.

    Найбільш ймовірні причини:
  • - Перевищено термін зберігання посилки у відділенні (30 календарних днів з моменту прибуття до філії одержувача).
  • - Неправильна або неповна адреса одержувача. Також можуть не збігатися паспортні дані адресата (ім'я або прізвище).
  • - Одержувач відмовився від отримання посилки.
  • - Відправник оформив заяву на повернення вантажу безпосередньо до нього.
  • - Людина, зазначена як одержувач посилки, за адресою доставки відсутня (переїхала).

Відправлення за номером ... надіслано з вихідної установи обміну ... за індексом ...

Міжнародна посилка покинула країну відправника та зараз рухається до країни призначення - ваша посилка з’явиться в системі відстеження Укрпошти в той момент, коли вона досягне меж країни одержувача (України).

Надходження міжнародного відправлення в установу обміну країни призначення

Міжнародне відправлення прибуло до митниці у країні призначення - ваше відправлення очікує надходження на митну перевірку.

Проходить митне оформлення

Посилка знаходиться на митному огляді.
Кожне міжнародне поштове відправлення після прибуття в Україну проходить процес митного оформлення. Посилки перевіряються на предмет відповідності нормам пересилання. З ними можна ознайомитися на офіційному сайті перевізника за посиланням http://ukrposhta.ua/dovidka/predmeti-shho-zaboroneni-do-peresilannya

Відправлення за номером ... прийнято до обробки ... за індексом ...

Міжнародна посилка прийнята поштовим відділенням країни відправника для подальшої пересилки.
При цьому статусі зазначено поштове відділення, з якого була надіслана посилка.

Відправлення за номером ... відправлене ... з місця міжнародного поштового обміну України КИЇВ ММПО з індексом 03928 за межі України.

Посилка покинула межі України та рухається далі за кордон.

Поширені запитання про відстеження відправлень

Чому я не можу відстежити посилку?

    Причини, з яких послуга відстеження може бути недоступною, є досі різноманітними. Найбільш вірогідні з них перераховано нижче:
  • - пройшло дуже мало часу після того, як посилка була відправлена. Зазвичай для того, щоб база даних Укрпошти встигла ідентифікувати посилку, потрібен деякий час (дві-три робочих доби). У цьому випадку усе, що потрібно - запастися терпінням та спробувати трохи пізніше.
  • - у тому разі, якщо ви очікуєте на міжнародне відправлення - воно ще не прибуло до України. Тільки тоді, коли воно досягне державних кордонів, ви зможете отримати дані про нього.
  • - під час введення номеру посилки була допущена помилка. Найкращим рішенням буде ретельно перевірити номер (можливо, зв’язатись з відправником та звіритися із ним), та спробувати ще.
  • - ви обрали невірного перевізника. Варто пам’ятати, що на сторінці Укрпошти ви можете відслідкувати тільки посилки, які будуть доставлені нею, та ніякі інші.

Чому було перевищено термін доставки посилки?

    Випадки, які можуть викликати затримку у доставці:
  • - якщо відправлення міжнародне - можливо, сталася затримка у процесі митного огляду. Кількість відправлень, які їдуть із-за кордону, дуже велика, тому працівники не завжди своєчасно встигають їх перевірити.
  • - якщо посилка рухається по країні - ймовірно, сортування зайняло більше часу, ніж передбачалося.
  • - під час святкових днів пошта може бути перевантажена через величезну кількість посилок.
  • - адреса була неповна, або індекс вказано невірний.
  • Найчастіше достатньо трохи зачекати, і відправлення продовжить рухатись до вас.

Як оформити розшук відправлення?

Важливо пам’ятати, що якщо ваше відправлення рухається довше, ніж календарний місяць, необхідно ініціювати процес його розшуку. Для цього відправник або отримувач повинен звернутися до відділення Укрпошти та заповнити спеціальну форму. Документи, які\ необхідні — паспорт громадянина України та поштова квитанція, яка була видана у момент відправки.

Скільки часу йде посилка УкрПоштою?

    Для кожного маршруту відправлень встановлено свої нормативи терміну доставки:
  • - для внутрішніх відправлень по Україні - 7 робочих діб без урахування того дня, коли воно було відправлено.
  • - для посилок із/у Росію - від 14 до 21 робочої доби.
  • - для відправлень з Китаю - від 19 до 35 діб.
  • - для міжнародних відправлень інших напрямків - від 20 до 26 робочих днів.

Чому статус моєї посилки залишається незмінним упродовж довгого часу?

Згідно правилам Укрпошти, статус відправлення оновлюється тоді, коли воно досягає наступного поштового пункту. Тобто під час відстеження ви бачите не поточне відділення, у якому знаходиться посилка, а те, яке вона пройшла до цього. Тому якщо строки доставки не перевищені, то не треба хвилюватись - можливо, дані ще не встигли оновитись. Радимо запастись терпінням та відслідковувати з деякою періодичністю, наприклад, раз у 2 дні.

Який термін зберігання вантажу у відділенні?

Коли посилка вже прибула до кінцевого відділення та очікує на отримання, поштові співробітники сповіщають отримувача за допомогою письмового повідомлення, яке ви зможете знайти у своїй поштовій скриньці. Якщо ви не забрали посилку після першого, вам буде відправлено друге. На обох буде вказана дата, коли вони були вам доставлені.
Нормативний строк зберігання - 30 діб з моменту прибуття посилки до відділення. Якщо ви не отримаєте відправлення за цей час - воно буде повернуто до відправника.
Безкоштовне зберігання триває 5 діб з моменту вручення другого повідомлення про прибуття, після цього починає нараховуватися плата за зберігання.

Як я можу переадресувати посилку на іншу адресу?

Варто знати, що процедуру переадресації може виконати лише відправник. Для цього йому потрібно звернутися до того відділення Укрпошти, звідки він відправив посилку, та запросити спеціальну форму, згідно якої буде оформлене переадресування. Щоб завершити цю дію, потрібно мати при собі свій паспорт та поштову квитанцію про відправку цієї посилки.

Що робити, якщо у статусі відстеження написано, що посилку було отримано, але я її не отримав?

Згідно поштовим нормам, отримати посилку може лише та людина, яка зазначена на відправленні у рядку “Отримувач”. Для ідентифікації при отриманні вам необхідно пред’явити свій власний паспорт. Якщо дані збігаються, поштовий співробітник віддасть вам посилку. Ніхто інший не може отримати її, тим паче у іншому місті. Тому якщо ви зіткнулись із тим, що ваш вантаж зазначено як отриманий, необхідно зв’язатись з відправником та уточнити, дійсно посилка із таким трек-номером слідкувала до вас, чи, можливо, він повідомив вам невірний номер відстеження.

Що означає статус “дослане. причина - заслане”?

    Якщо посилка має такий статус, це може означати наступне:
  • - маршрут, по якому рухається посилка, було змінено. Скоріше за все, у той момент, коли відбувалось сортування відправлення та визначався найкращий маршрут для доставки, відбулась помилка, та посилка поїхала невірним шляхом. Однак на даний момент цю помилку вже виправили і відправлення рухається до отримувача.
  • - відправник вирішив змінити кінцеву адресу, на яку прямує посилка. Про причину цього рішення варто дізнатись у нього.

Де я можу зареєструватись, щоб відслідкувати посилку?

Наш вебсайт k2track.com.ua є та завжди буде безкоштовним для користування, тому ніяка реєстрація для користування ним не потрібна. У тому випадку якщо ваша посилка має статус “не зареєстровано у системі”, варто розуміти, що дані про посилку поштові співробітники ще не встигли внести у базу. Саме цей процес і називається реєстрацією відправлення. Ви зможете його відслідкувати через деякий час.