Укрпошта Відстеження

відслідкувати посилку укрпошта

Укрпошта Відстежити товар, посилку

Почекайте будь ласка, інформація завантажується...

Корисна інформація щодо відстеження УкрПошти

Зараз ви знаходитесь на сторінці, яка пропонує вам відстежити усі типи реєстрованих поштових відправлень (РПВ), доставкою яких займається національний перевізник - компанія Укрпошта. Вже на протязі більш ніж 25 років вона успішно надає послуги поштового зв’язку своїм клієнтам як у межах країни, так и за кордоном. Завдяки швидкому розвитку як технологій доставки, так і рівня технічного обладнання, сьогодні ви можете дізнатись, де знаходиться ваша посилка або товар у режимі реального часу. Більше не потрібно марнувати час у відділеннях або даремно витрачати нерви - уся потрібна інформація завжди під рукою!

Пояснення статусів відправлень УкрПошти


Дані про відправлення за номером ... на даний час відсутні, тому що не зареєстровані в системі.

    Посилка, яку ви намагаєтесь прослідкувати, не зареєстрована у базі даних поштової служби. Це могло відбутися з ряду причин:
  • - у разі, якщо посилка була відправлена ​​менш 2-х діб тому, вона ще не встигла надійти до бази даних Укрпошти. Радимо відстежити посилку по завершенню 3х робочих днів.
  • - введений вами номер є невірним. Рекомендуємо звіритися з даними про трек-номер, наданими перевізником і / або відправником.
  • - букви слід вводити латинськими сиволами, якщо літери присутні у номері посилки (для цього потрібно ввімкнути англійску розкладку клавіатури).
  • - якщо це - міжнародне відправлення, то воно ще не досягло территорії України. Воно почне відслідковуватися в момент надходження на українську митницю.
  • - можливо, посилка була відправлена ​​іншим перевізником. Переконайтеся, що ваш вантаж був відправлений саме Укрпоштою.

Дана веб-сторінка надає інформацію тільки про відправлення, які пересилаються державною поштовою службою України (Укрпоштою).

Відправлення за номером ... знаходиться в процесі оброблення. Востаннє воно зареєстроване ... в об’єкті поштового зв’язку ... з індексом ...

Посилка успішно пройшла сортування у поштовому пункті. Зараз вона прямує далі до місця призначення.
Сортування - це перерозподіл поштових відправлень (в спеціальних логістичних центрах) згідно їх подальшого маршруту для найбільш швидкої доставки до місця призначення.

Відправлення за номером ... передано ... в об'єкт поштового зв'язку ... з індексом ..., на даний час не вручене.

Вам потрібно звернутися до вказанного відділення та отримати свою посилку. Відправлення знаходиться у поштовому відділенні місця призначення.

Відправлення за номером ... вручене адресату (одержувачу) особисто ... об’єктом поштового зв’язку ... з індексом ...

Відправлення було успішно доставлено особисто її одержувачу.

Відправлення за номером ... вручене за довіреністю ... об’єктом поштового зв’язку ... з індексом ...

Посилка вручена третій особі за довіреністю, яку нотаріально оформив одержувач, вказаний на відправленні. Зазвичай це нормальна практика для великих підприємств, де усю кореспонденцію отримує кур'єр компаніі та транспортує її безпосередньо до офісу.

Відправлення за номером ... дослане ... об’єктом поштового зв’язку ... з індексом ... Причина: заслане.

    Початковий маршрут посилки було змінено. На даний момент відправлення рухається у напрямку місця доставки. Також даний статус може означати, що спочатку посилка була відправлена по хибному маршруту. Це могло статися з наступних причин:
  • - під час заповнення даних про адресу одержувача відправник вказав невірний або неповний індекс.
  • - була допущена помилка в момент сортування відправлення, в результаті чого його направили за невірним напрямком.

В обох випадках неточність була виявлена і виправлена співробітниками Укрпошти, і в даний момент посилка направляється до вас.

Відправлення за номером ... дослане ... об’єктом поштового зв’язку ... з індексом ... Причина: за письмовою заявою відправника

Відправник змінив кінцеву адресу доставки посилки. Зараз вона рухається до нового місця призначення.
Зв'яжіться з відправником і уточніть, з якої причини відбулося коригування кінцевої адреси доставки посилки.

Відправлення за номером ... не було вручене під час доставки ... об´єктом поштового зв´язку ...

Поштовий співробітник не зміг доставити посилку адресату (скоріше за все, під час доставки нікого не було вдома). Отримати посилку можна у найближчому відділенні поштового зв'язку.
При цьому статусі відправлення вам необхідно знайти те відділення, яке відповідає вашому поштовому індексу. В цій філії Укрпошти на даний момент зберігається ваша посилка.
Дізнатися свій індекс можна на офіційному сайті Укрпошти, перейшовши за посиланням http://services.ukrposhta.com/postindex_new/. Для пошуку потрібно ввести адресу, на яку була відправлена посилка.

Повернення за зворотньою адресою

Посилка буде надіслана назад до відправника. Причину повернення можна дізнатись безпосередньо у нього.

    Найбільш ймовірні причини:
  • - Перевищено термін зберігання посилки у відділенні (30 календарних днів з моменту прибуття до філії одержувача).
  • - Неправильна або неповна адреса одержувача. Також можуть не збігатися паспортні дані адресата (ім'я або прізвище).
  • - Одержувач відмовився від отримання посилки.
  • - Відправник оформив заяву на повернення вантажу безпосередньо до нього.
  • - Людина, зазначена як одержувач посилки, за адресою доставки відсутня (переїхала).

Відправлення за номером ... надіслано з вихідної установи обміну ... за індексом ...

Міжнародна посилка покинула країну відправника та зараз рухається до країни призначення - ваша посилка з’явиться в системі відстеження Укрпошти в той момент, коли вона досягне меж країни одержувача (України).

Надходження міжнародного відправлення в установу обміну країни призначення

Ваше відправлення очікує надходження на митну перевірку, тобто міжнародне відправлення прибуло до митниці у країні призначення.

Проходить митне оформлення

Посилка знаходиться на митному огляді.
Кожне міжнародне поштове відправлення після прибуття в Україну проходить процес митного оформлення. Посилки перевіряються на предмет відповідності нормам пересилання. З ними можна ознайомитися на офіційному сайті перевізника за посиланням http://ukrposhta.ua/dovidka/predmeti-shho-zaboroneni-do-peresilannya

Відправлення за номером ... прийнято до обробки ... за індексом ...

Міжнародна посилка прийнята поштовим відділенням країни відправника для подальшої пересилки.
При цьому статусі зазначено поштове відділення, з якого була надіслана посилка.

Відправлення за номером ... відправлене ... з місця міжнародного поштового обміну України КИЇВ ММПО з індексом 03928 за межі України.

Посилка покинула межі України та рухається далі за кордон.

Поширені запитання про відстеження вантажу УкрПошти

Як відстежити посилку УкрПошти на нашому сайті?

Все дуже просто - введіть номер посилки у поле та натисніть кнопку відстеження (також достатньо натиснути клавішу Enter).

відстежити посилку укрпошта

Як відстежити рекомендований лист?

Усе, що потрібно - дізнатись трек номер листа та ввести його у спеціальне поле. Після натискання кнопки зі знаком лупи ви побачите детальний маршрут руху вашого вантажу.

укр пошта відстежити

Як прослідкувати поштове відправлення Укрпошти на мобільному за допомогою ТТН?

Скористайтесь зручною формою для відстеження - заповніть її за допомогою свого трек коду, та отримайте результати руху посилки.

пошук поштових відправлень укрпошта

Ви можете вокористовувати не тільки комп'ютер, но також і свій мобільний телефон - достатньо відкрити сайт у браузері пристрою.

Чому не відстежується посилка?

    Причини, з яких трекінг може бути недоступним, є досі різноманітними. Найбільш вірогідні з них перераховано нижче:
  • - пройшло дуже мало часу після того, як посилка була відправлена. Зазвичай для того, щоб база даних Укрпошти встигла ідентифікувати посилку, потрібен деякий час (дві-три робочих доби). У цьому випадку усе, що потрібно - запастися терпінням та спробувати трохи пізніше.
  • - у тому разі, якщо ви очікуєте на міжнародне відправлення - воно ще не прибуло до України. Тільки тоді, коли воно досягне державних кордонів, ви зможете отримати дані про нього.
  • - була допущена помилка під час введення номеру посилки. Найкращим рішенням буде ретельно перевірити номер (можливо, зв’язатись з відправником та звіритися із ним), та спробувати ще.
  • - ви обрали невірного перевізника. Варто пам’ятати, що на сторінці Укрпошти ви можете відслідкувати тільки посилки, які будуть доставлені нею, та ніякі інші.

Чому Пошта України довго не доставляє мою посилку?

    Випадки, які можуть викликати затримку у доставці:
  • - ймовірно, сортування зайняло більше часу, ніж передбачалося - якщо посилка рухається по країні.
  • - адреса була неповна, або індекс вказано невірний.
  • - сталася затримка у процесі митного огляду - якщо відправлення міжнародне. Кількість відправлень, які їдуть із-за кордону, дуже велика, тому працівники не завжди своєчасно встигають їх перевірити.
  • - під час святкових днів пошта може бути перевантажена через величезну кількість посилок.
  • Найчастіше достатньо трохи зачекати, і відправлення продовжить рухатись до вас.

Як оформити розшук посилки Укрпошти?

У квітні 2018 Укрпошта надала можливість оформити розшук онлайн, скориставшись онлайн-формою для розшуку посилки

укрпошта розшук поштових відправлень

Якщо вказані дані не допомогли, скористуйтесь наявним посиланням та введіть усі необхідні дані.

укрпошта розшук міжнародних поштових відправлень

Важливо! Немає різниці, чи ви бажаєте знайти міжнародне чи внутрішнє відправлення - процедура для них абсолютно однакова. Якщо ви не маєте можливості або бажання оформити розшук онлайн, ви можете зробити це безпосередньо на пошті. Для цього відправник або отримувач повинен звернутися до відділення Укрпошти та заповнити спеціальну форму. Документи, які необхідні - паспорт громадянина України та поштова квитанція, яка була видана у момент відправки. Важливо пам’ятати, що розшук потрібно починати, якщо ваше відправлення рухається довше встановлених норм:

  • - внутрішні відправлення - довше, ніж 14 календарних днів
  • - міжнародні посилки - більш ніж календарний місяць

Який термін доставки посилки УкрПоштою?

    Для кожного маршруту відправлень встановлено свої нормативи терміну доставки:
  • - для внутрішніх відправлень по Україні - 7 робочих діб без урахування того дня, коли воно було відправлено.
  • - для посилок із/у Росію - від 14 до 21 робочої доби.
  • - для відправлень з Китаю - від 19 до 35 діб.
  • - для міжнародних відправлень інших напрямків - від 20 до 26 робочих днів.

Чому статус моєї посилки залишається незмінним упродовж довгого часу?

Статус відправлення оновлюється тоді, коли воно досягає наступного поштового пункту. Тобто під час трекингу ви бачите не поточне відділення, у якому знаходиться посилка, а те, яке вона пройшла до цього. Тому якщо строки доставки не перевищені, то не треба хвилюватись - можливо, дані ще не встигли оновитись. Радимо запастись терпінням та відслідковувати не кожен день, а з деякою періодичністю, наприклад, раз у 2 дні.

Який термін зберігання посилки на Укрпошті?

  • Строк зберігання - 30 діб з моменту прибуття посилки до відділення. Якщо ви не отримаєте відправлення за цей час - воно буде повернуто до відправника.
  • Безкоштовне зберігання триває 5 діб з моменту вручення другого повідомлення про прибуття, після цього починає нараховуватися плата за зберігання.

Коли посилка вже прибула до кінцевого відділення та очікує на отримання, поштові співробітники сповіщають отримувача за допомогою письмового повідомлення, яке ви зможете знайти у своїй поштовій скриньці. Якщо ви не забрали посилку після першого повідомлення, вам буде надіслане друге. На обох буде вказана дата, коли вони були вам доставлені. Саме за їх допомогою ви не тільки зможете отримати посилку, но також і дізнатись, коли саме почнеться платне зберігання.

Як я можу переадресувати посилку?

Відправнику потрібно звернутися до місця відправки та заповнити спеціальну форму, згідно якої буде оформлене переадресування. Щоб завершити цю дію, потрібно мати при собі свій паспорт та поштову квитанцію про відправку цієї посилки. Варто пам'ятати, що процедуру переадресації може виконати лише відправник.

Як отримати посилку на Укрпошті, якщо у статусі відстеження написано, що посилку було отримано, але в мене її нема?

Скоріш за все, отримали не вашу посилку, тому що відправник повідомив вам помилковий номер посилки. Згідно поштовим нормам, отримати посилку може лише та людина, яка зазначена на відправленні у рядку “Отримувач”. Для ідентифікації при отриманні вам необхідно пред’явити свій власний паспорт. Якщо дані збігаються, поштовий співробітник віддасть вам посилку. Ніхто інший не може отримати її, тим паче у іншому місті. Тому якщо ви зіткнулись із тим, що ваш вантаж зазначено як отриманий, необхідно зв’язатись з відправником та уточнити, дійсно посилка із таким трек-номером слідкувала до вас, чи, можливо, він повідомив вам невірний номер відстеження.

Що означає статус “Дослане. Причина - заслане” під час трекінгу?

    Якщо посилка має такий статус, це може означати наступне:
  • - було змінено маршрут руху посилки. Скоріше за все, у той момент, коли відбувалось сортування відправлення та визначався найкращий маршрут для доставки, відбулась помилка, тому посилка поїхала невірним шляхом. Однак на даний момент цю помилку вже виправили і відправлення рухається до отримувача.
  • - відправник вирішив змінити кінцеву адресу, на яку прямує посилка. Про причину цього рішення варто дізнатись у нього.

Як зареєструватися на Укрпошті?

Щоб прослідкувати рух посилки реєструватись не потрібно ніде. У тому випадку, якщо ваша посилка має статус “не зареєстровано у системі”, варто розуміти, що дані про посилку поштові співробітники ще не встигли внести у базу. Саме цей процес і називається реєстрацією відправлення. Ви зможете його відслідкувати через деякий час. Наш вебсайт k2track.com.ua є та завжди буде простим та безкоштовним для користування, тому ви завжди можете скористуватись його функціями у своє задоволення без непотрібних та нудних кроків.

Як розрахувати вартість посилки Укрпошти?

Для цього треба скористатись посиланням https://ukrposhta.ua/ua/kalkulyator-forma-rozraxunku та ввести у форму усі необхідні дані згідно вашого відправлення.

укрпошта вартість посилки

Після цього ви побачите суму, яку необхідно заплатити за доставку. Варто знати, що розраховна вартість може відрізнятись від фактичної, тому що тарифи можуть змінитись після того, як ви провели розрахунок.

Як відстежити посилку за прізвищем?

Нажаль, на даний час це неможливо. Зазвичай, під час відстеження використовується унікальний трек номер. Через те, що кількість посилок, які одночасно рухаються по країні та за її межами дуже велике, тільки цифровий цифр надає можливість не допустити ніякої плутанини.
Як відомо, прізвища можуть бути однаковими, а код відстеження завжди унікальний.

Як відслідкувати поштовий переказ?

Усі перекази, в тому числі і грошові, недоступні для відстеження. Однак не варто засмучуватись - ви легко зможете розрахувати дату їх прибуття.
Усе, що потрібно - додати 7 днів до дати відправлення переказу. Зазвичай, саме цього часу достатньо для доставки грошей до вашого відділення.

Як відстежити посилку без номера накладної?

Без штрихкодового ідентифікатора знайти посилку неможливо. Варто знати, що цей код є важливою частиною у процесі доставки посилок.
Він присвоюється усім реєстрованим поштовим відправленням. Цей номер не тільки зберігає у собі усі дані про відправлення, включаючи маршрут, але і полегшує та прискорює процес сортування.
Тому якщо ви не маєте трек коду відправлення, найкращим рішенням буде зв'язатись з відправником та дізнатись трек посилки.

Як відстежити міжнародну посилку на Укр Пошті?

Для цього вам потрібно ввести номер посилки у форму пошуку та натиснути кновку із зображенням лупи. Усі літери повинні бути введені латиницею.

укрпошта відстежити міжнародну посилку

Як тільки відправлення прибуває до України, ви одразу можете прослідкувати його на Укрпошті. Однак для отримання даних до цього моменту треба використовувати сайт пошти країни відправника. Варто пам'ятати, що процедура трекінгу внутрішних та міжнародних відправлень є однаковою - тобто немає різниці, звідки і куди рухається вантаж.

Яка вартість зберігання посилки на Укрпошті?

За послуги вам потрібно буде сплатили 6 гривень за кожень день зберігання.
Нарахування грошей починається через 5 днів посля того, як вам було вручене повторне повідомлення про прибуття посилки у відділення.
Той день, коли ви отримаєте лист, вже враховуватись не буде. Загальна сума за зберігання не може первищувкати 30 гривень незалежно від строку.
Варто пам'ятати, що в разі неотримання посилки через 30 днів, вона буде повернена відправнику.

Як відстежити посилку з Китаю?

Все, що потрібно зробити - ввести номер ТТН у форму пошуку та отримати результат. Усі товари з Китаю відстежуються тим же самим чином, як і посилки по Україні - з однією тільки різницею, що Укрпошта показує рух тільки після прибуття на українську митницю. У разі, якщо ви замовили товар на Аліекспрес, не зайвим буде знати, які саме типи відправлень можна прослідкувати впродовж усієї подорожі відправлення.

    Усї реєстровані поштові відправлення з Китаю поділяються на наступні класи:
  • - ePacket - це експрес-посилка з прискореним строком доставки - від 15 до 21 діб. Типові номери відстеження мають вигляд LM123456789CN або LX123456789CN. Їх особливістю є те, що відправник має можливість замовити цю доставку онлайн.
  • - China Post Registered Air Mail - це звичайні реєстровані поштові відправлення. Середній строк прибуття - від 25 до 35 робочих днів. Трек коди мають вигляд RX123456789CN. Вони будуть доступні для відстеження по прибутті до України. Середній строк прибуття - від 25 до 35 робочих днів.
  • - AliExpress Saver Shipping - ця послуга доступна тільки для товарів, замовлених на Аліекспрес. Термін доставки - від 15 до 45 днів. Штрихкодовий ідентифікатор має вигляд SA123456789CN. Приємною oсобливістю саме цього типу доставки є те, що безпосредньо компанія Аліекспрес несе відповідальність за прибуття відправлення.
  • - China Post Registered Air Parcel - посилки з Китаю, що рухаються повітряним шляхом. Через це строк доставки складає від 24 до 35 днів. Ви завжди зможете їх впізнати через те, що усі трек номери мають типовий вигляд CX123456789CN.

Як відстежити посилку Укрпошта Експрес?

Усе, що потрібно для успішного відслідкування посилки - це ввести її номер у форму для пошуку нагорі сторінки та натиснути клавішу Enter. Після цього ви зможете побачити деталізований звіт, в якому зазначені усі сортувальні пункти, які пройшло відправлння. На даний момент відстежувати експрес посилки можна у тому ж самому полі, що ї звичайні - тобто вам не потрібно шукати додаткові сторінки або сайти - усе потрібне під рукою!

Чим відрізняється доставка Укрпошта Експрес від звичайної?

Основна відмінність цього типу відправлень - це швидкість. Середній термін доставки посилок по країні - 3 дні.

    Детальні строки доставки:
  • - в межах обласного центру (міста) - 1 доба (без урахування дня відправки).
  • - в межах області, а також між обласними центрами - не більше 2х повних діб (день відправки не рахується).
  • - по країні - 4 доби без дня прийому.

Також не можна забути, що тарифи на таку швидкісну доставку є достатньо приємними и доступниим для кожного споживача. Більш детально ознайомитись з тарифами експрес доставки ви зможете, перейшовши за посиланням тарифи Експрес доставки Укр Пошти

Рейтинг Укрпошти

4.2
3177 голосів
Оцінити

Відгуки про Укрпошту

  • Добрый день , смотрела по отслежке укр почты, что посылка прибила в отделение , но когда пришла на почту , сказали ее нет и нужно ждать уведомления, но теперь на сайте отслеживания пишет Вручение:лично , тем числом Когда я приходила спрашивать про посылку в отделение что делать ? Ждать уведомления или идти на почту разбираться?

    Адміністратор:

    19.04.2018

    лучше всего будет пойти на почту и разбираться, почему они не хотят выдавать вам посылку, если отслеживание показывает, что она уже в почтовом пункте. для верности можете взять с собой распечатку результатов отслеживания
  • Напишіть будь ласка де моя посилка CP091012828UA, і де можна подивитися її рух до Італії?

    Адміністратор:

    19.04.2018

    ваша посилка покинула Україну 12.4 та зараз рухається до Італії. подальше відстеження доступне тут www.poste.it
  • Здравствуйте.Отпрпвила посылку с харькова в демидов,киевская обл,отслеживаю где заказ,на сайте пишут,что еще не вручен,написала получателю,чтобы забрала.Просматриваю на следущий день тоже самое,звоню на почту в демидов два дня полный игнор.Там вообще кто то работает??А

  • по території України відстежити відправлення досить легко,але коли відправлення покинуло її,відстежити не вдається.Відправляла бандероль сину до Польщі ,номер відправлення RA 841024856UA

    Адміністратор:

    19.04.2018

    подальше відстеження доступне тут emonitoring.poczta-polska.pl
  • Як відстежити посилку укрпошти з івано-франківська?

    Адміністратор:

    18.04.2018

    k2track.com.ua - немає різниці, з якого міста була зроблена відправка - усі посилки відстежуються однаково.
  • Доброго дня, відправила два заказні листи, пише що доставлено за дорученням, що це означає? по фокту адресат не отримав!!!

    Адміністратор:

    18.04.2018

    який номер вашої посилки?
  • Де посилка,CP430131031UA???Донька досі не отримала,вже пройшло більше місяця,як відправила....Це не перший раз....

    Адміністратор:

    17.04.2018

    ви можете оформити розшук свого відправлення. щоб зробити це, треба явитись до поштового відділення із паспортом та поштовим чеком, та написати заяву
  • Знову відправила посилку в США укрпоштою і знову досі немає,де вона?????? Попередня йшла півтора місяці,та сама ситуація і зараз чому????? 14 березня відправила,16 покинула межі України досі немає.Можливо це не авіа перевезення,а тільки кошти за це беретеся, а веться

    Адміністратор:

    17.04.2018

    який номер вашого відправлення?
  • Доброго вечора!Напишіть мені будь-ласка де моя посилка LM151563414CN

    Адміністратор:

    17.04.2018

    ваша посілки 27.3 виїхала з Шанхаю та зараз рухається до місця призначення. як тільки вона буде на київській митниці, ви зможете відстежувати її на Укрпошті
  • Я не можу відслідкувати рекомендований лист до Тунісу RA192048146UA де він зараз знаходиться?

    Адміністратор:

    16.04.2018

    подальший рух посилки ви можете подивитись тут www.rapidposte.poste.tn
  • Відстежую посилку,вже два дні пише,що зареєстрована за такою адресою.Це означає, що вона ще не відправлена ?

    Адміністратор:

    16.04.2018

    це означає, що ваша посилка пройшла сортування у вказаному поштовому пункті та почала рухатись далі до свого місця призначення
  • Дякую за відповідь, але я не перший раз відправляю посилки і завжди все відстежувала на сайті Canadapost ,а це вже не зрозуміло , куди зникла моя посилка? На мій запит сайт www.canadapost.ca відписує те саме,що сайт Укрпочти,тільки на англійській мові , що відправлення покинуло межі України 19.03.2018 року.Підскажіть , що робити?

    Адміністратор:

    12.04.2018

    доки ще строк доставки не перевищений, робити нічого не треба. як тільки ваша посилка прибуде до митниці Канади, ви зможете побачити поновлення її статусу. якщо ніяких даних нових не з'явиться до 19.4, тоді можете оформлювати її розшук
  • номер посилки 7304000941390 пише що вже отримали ще 5 числа. хоча я її не бачила навіть. А сьогодні вже 11 число. Як так може бути?

    Адміністратор:

    11.04.2018

    вам потрібно звїязуватись з відправником та уточнювати, кому саме була відправлена посилка. для цього достатьно фотографії поштової квитанції - там буде вказано місце призначення та отримувач. це потрібно для того, зоб впевнитись, чи мала місце помилка відправника або пошти (отримати посилку без документів на їм'я отримувача неможливо). в залежності від подальщих даних - потрібно або домовлятись із відправником про компенсацію, або писати заяву на розшук відправлення
  • Здравствуйте я вообще не могу отследить свою посылку по каким то непонятным причинам мне почему то выбивает ОШИБКУ номер посылки 030251008259

    Адміністратор:

    10.04.2018

    указанный вами номер посылки имеет 12 знаков, а корректный должен иметь 13 знаков - т.е. вы вводите неправильный номер - проверьте его и отследите еще раз
  • Почта працює погано

  • 03.04.2018 отправила SMARTBOX, сегодня 08.04.2018 проверяю где посылка, результат поиска: “Дані про відправлення за номером ... на даний час відсутні, тому що не зареєстровані в системі“.

    Адміністратор:

    10.04.2018

    обратитесь в отделение, из которого была отправлена посылка и уточнить, почему ее все еще не внесли в базу
  • Все понравилось))) очень доступно и оперативно)))

  • Посилка CP121002490UA 19.03.2018 р.покинула межі України до Канади і не відстежується,чому?

    Адміністратор:

    10.04.2018

    подальше відстеження буде доступним тут www.canadapost.ca
  • номер посилки 0500003746529 було відправлення із Хмельницького на Житомир чому вона назад повернулась на Хмельницьк а не в Коростень . Адреса за якою потрібно отримати посилку в смт.. Народичі Народицький район.

    Адміністратор:

    10.04.2018

    ваша посилка прибула 06.4 до відділення НАРОДИЧІ 1 з індексом 11401 та очікує на отримання
  • Доброго дня, не можу зрозуміти де зараз моя посилка RR886693325IL

    Адміністратор:

    10.04.2018

    ваша посилка зараз знаходиться у відділенні ТЕРНОПІЛЬ 3 з індексом 46003
Відстежити посилку - Укрпошта
Укрпошта відстежити посилку
Почекайте будь ласка, інформація про відправлення завантажується...