Зараз ви знаходитесь на сторінці, яка пропонує вам відстежити усі типи реєстрованих поштових відправлень (РПВ), доставкою яких займається національний перевізник - компанія Укрпошта. Вже на протязі більш ніж 25 років вона успішно надає послуги поштового зв’язку своїм клієнтам як у межах країни, так и за кордоном. Завдяки швидкому розвитку як технологій доставки, так і рівня технічного обладнання, сьогодні ви можете дізнатись, де знаходиться ваша посилка або товар у режимі реального часу. Більше не потрібно марнувати час у відділеннях або даремно витрачати нерви - уся потрібна інформація завжди під рукою!
Дана веб-сторінка надає інформацію тільки про відправлення, які пересилаються державною поштовою службою України (Укрпоштою).
Посилка успішно пройшла сортування у поштовому пункті. Зараз вона прямує далі до місця призначення.
Сортування - це перерозподіл поштових відправлень (в спеціальних логістичних центрах) згідно їх подальшого маршруту для найбільш швидкої доставки до місця призначення.
Вам потрібно звернутися до вказанного відділення та отримати свою посилку. Відправлення знаходиться у поштовому відділенні місця призначення.
Відправлення було успішно доставлено особисто її одержувачу.
Посилка вручена третій особі за довіреністю, яку нотаріально оформив одержувач, вказаний на відправленні. Зазвичай це нормальна практика для великих підприємств, де усю кореспонденцію отримує кур'єр компаніі та транспортує її безпосередньо до офісу.
В обох випадках неточність була виявлена і виправлена співробітниками Укрпошти, і в даний момент посилка направляється до вас.
Відправник змінив кінцеву адресу доставки посилки. Зараз вона рухається до нового місця призначення.
Зв'яжіться з відправником і уточніть, з якої причини відбулося коригування кінцевої адреси доставки посилки.
Поштовий співробітник не зміг доставити посилку адресату (скоріше за все, під час доставки нікого не було вдома). Отримати
посилку можна у найближчому відділенні поштового зв'язку.
При цьому статусі відправлення вам необхідно знайти те відділення, яке відповідає вашому поштовому індексу. В цій філії
Укрпошти на даний момент зберігається ваша посилка.
Дізнатися свій індекс можна на офіційному сайті Укрпошти, перейшовши за посиланням
http://services.ukrposhta.com/postindex_new/.
Для пошуку потрібно ввести адресу, на яку була відправлена посилка.
Посилка буде надіслана назад до відправника. Причину повернення можна дізнатись безпосередньо у нього.
Міжнародна посилка покинула країну відправника та зараз рухається до країни призначення - ваша посилка з’явиться в системі відстеження Укрпошти в той момент, коли вона досягне меж країни одержувача (України).
Ваше відправлення очікує надходження на митну перевірку, тобто міжнародне відправлення прибуло до митниці у країні призначення.
Посилка знаходиться на митному огляді.
Кожне міжнародне поштове відправлення після прибуття в Україну проходить процес митного оформлення. Посилки
перевіряються на предмет відповідності нормам пересилання. З ними можна ознайомитися на офіційному сайті
перевізника за посиланням http://ukrposhta.ua/dovidka/predmeti-shho-zaboroneni-do-peresilannya
Міжнародна посилка прийнята поштовим відділенням країни відправника для подальшої пересилки.
При цьому статусі зазначено поштове відділення, з якого була надіслана посилка.
Посилка покинула межі України та рухається далі за кордон.
Все дуже просто - введіть номер посилки у поле та натисніть кнопку відстеження (також достатньо натиснути клавішу Enter).
Скористайтесь зручною формою для відстеження - заповніть її за допомогою свого трек коду, та отримайте результати руху посилки.
Ви можете вокористовувати не тільки комп'ютер, но також і свій мобільний телефон - достатньо відкрити сайт у браузері пристрою.
У квітні 2018 Укрпошта надала можливість оформити розшук онлайн, скориставшись онлайн-формою для розшуку посилки
Якщо вказані дані не допомогли, скористуйтесь наявним посиланням та введіть усі необхідні дані.
Важливо! Немає різниці, чи ви бажаєте знайти міжнародне чи внутрішнє відправлення - процедура для них абсолютно однакова. Якщо ви не маєте можливості або бажання оформити розшук онлайн, ви можете зробити це безпосередньо на пошті. Для цього відправник або отримувач повинен звернутися до відділення Укрпошти та заповнити спеціальну форму. Документи, які необхідні - паспорт громадянина України та поштова квитанція, яка була видана у момент відправки. Важливо пам’ятати, що розшук потрібно починати, якщо ваше відправлення рухається довше встановлених норм:
Статус відправлення оновлюється тоді, коли воно досягає наступного поштового пункту. Тобто під час трекингу ви бачите не поточне відділення, у якому знаходиться посилка, а те, яке вона пройшла до цього. Тому якщо строки доставки не перевищені, то не треба хвилюватись - можливо, дані ще не встигли оновитись. Радимо запастись терпінням та відслідковувати не кожен день, а з деякою періодичністю, наприклад, раз у 2 дні.
Коли посилка вже прибула до кінцевого відділення та очікує на отримання, поштові співробітники сповіщають отримувача за допомогою письмового повідомлення, яке ви зможете знайти у своїй поштовій скриньці. Якщо ви не забрали посилку після першого повідомлення, вам буде надіслане друге. На обох буде вказана дата, коли вони були вам доставлені. Саме за їх допомогою ви не тільки зможете отримати посилку, но також і дізнатись, коли саме почнеться платне зберігання.
Відправнику потрібно звернутися до місця відправки та заповнити спеціальну форму, згідно якої буде оформлене переадресування. Щоб завершити цю дію, потрібно мати при собі свій паспорт та поштову квитанцію про відправку цієї посилки. Варто пам'ятати, що процедуру переадресації може виконати лише відправник.
Скоріш за все, отримали не вашу посилку, тому що відправник повідомив вам помилковий номер посилки. Згідно поштовим нормам, отримати посилку може лише та людина, яка зазначена на відправленні у рядку “Отримувач”. Для ідентифікації при отриманні вам необхідно пред’явити свій власний паспорт. Якщо дані збігаються, поштовий співробітник віддасть вам посилку. Ніхто інший не може отримати її, тим паче у іншому місті. Тому якщо ви зіткнулись із тим, що ваш вантаж зазначено як отриманий, необхідно зв’язатись з відправником та уточнити, дійсно посилка із таким трек-номером слідкувала до вас, чи, можливо, він повідомив вам невірний номер відстеження.
Щоб прослідкувати рух посилки реєструватись не потрібно ніде. У тому випадку, якщо ваша посилка має статус “не зареєстровано у системі”, варто розуміти, що дані про посилку поштові співробітники ще не встигли внести у базу. Саме цей процес і називається реєстрацією відправлення. Ви зможете його відслідкувати через деякий час. Наш вебсайт k2track.com.ua є та завжди буде простим та безкоштовним для користування, тому ви завжди можете скористуватись його функціями у своє задоволення без непотрібних та нудних кроків.
Для цього треба скористатись посиланням https://ukrposhta.ua/ua/kalkulyator-forma-rozraxunku та ввести у форму усі необхідні дані згідно вашого відправлення.
Після цього ви побачите суму, яку необхідно заплатити за доставку. Варто знати, що розраховна вартість може відрізнятись від фактичної, тому що тарифи можуть змінитись після того, як ви провели розрахунок.
Нажаль, на даний час це неможливо. Зазвичай, під час відстеження використовується унікальний трек номер.
Через те, що кількість посилок, які одночасно рухаються по країні та за її межами дуже велике, тільки цифровий
цифр надає можливість не допустити ніякої плутанини.
Як відомо, прізвища можуть бути однаковими, а код відстеження завжди унікальний.
Усі перекази, в тому числі і грошові, недоступні для відстеження. Однак не варто засмучуватись - ви легко зможете
розрахувати дату їх прибуття.
Усе, що потрібно - додати 7 днів до дати відправлення переказу. Зазвичай, саме цього часу достатньо для доставки
грошей до вашого відділення.
Без штрихкодового ідентифікатора знайти посилку неможливо. Варто знати, що цей код є важливою частиною у процесі
доставки посилок.
Він присвоюється усім реєстрованим поштовим відправленням. Цей номер не тільки зберігає у собі усі дані про
відправлення, включаючи маршрут, але і полегшує та прискорює процес сортування.
Тому якщо ви не маєте трек коду відправлення, найкращим рішенням буде зв'язатись з відправником та дізнатись трек посилки.
Для цього вам потрібно ввести номер посилки у форму пошуку та натиснути кновку із зображенням лупи. Усі літери повинні бути введені латиницею.
Як тільки відправлення прибуває до України, ви одразу можете прослідкувати його на Укрпошті. Однак для отримання даних до цього моменту треба використовувати сайт пошти країни відправника. Варто пам'ятати, що процедура трекінгу внутрішних та міжнародних відправлень є однаковою - тобто немає різниці, звідки і куди рухається вантаж.
За послуги вам потрібно буде сплатили 6 гривень за кожень день зберігання.
Нарахування грошей починається через 5 днів посля того, як вам було вручене повторне повідомлення про прибуття
посилки у відділення.
Той день, коли ви отримаєте лист, вже враховуватись не буде. Загальна сума за зберігання не може первищувкати
30 гривень незалежно від строку.
Варто пам'ятати, що в разі неотримання посилки через 30 днів, вона буде повернена відправнику.
Все, що потрібно зробити - ввести номер ТТН у форму пошуку та отримати результат. Усі товари з Китаю відстежуються тим же самим чином, як і посилки по Україні - з однією тільки різницею, що Укрпошта показує рух тільки після прибуття на українську митницю. У разі, якщо ви замовили товар на Аліекспрес, не зайвим буде знати, які саме типи відправлень можна прослідкувати впродовж усієї подорожі відправлення.
Усе, що потрібно для успішного відслідкування посилки - це ввести її номер у форму для пошуку нагорі сторінки та натиснути клавішу Enter. Після цього ви зможете побачити деталізований звіт, в якому зазначені усі сортувальні пункти, які пройшло відправлння. На даний момент відстежувати експрес посилки можна у тому ж самому полі, що ї звичайні - тобто вам не потрібно шукати додаткові сторінки або сайти - усе потрібне під рукою!
Основна відмінність цього типу відправлень - це швидкість. Середній термін доставки посилок по країні - 3 дні.
Також не можна забути, що тарифи на таку швидкісну доставку є достатньо приємними и доступниим для кожного споживача. Більш детально ознайомитись з тарифами експрес доставки ви зможете, перейшовши за посиланням тарифи Експрес доставки Укр Пошти
Захар
Експрес доставка 9 днів!!! Проміжна Львів- Броди два дні!! При вазі замовлення 100 грн. вага посилки вказана 2 кг.
Захар
Найгірше що з вами може трапитись!!! Не можете доставити не беріться!!!
Світлана
Довго йде посилка вже 10 днів з Миколаїва в Очакові
Марія Пелехата
23.03.2022р. відправила посилку дітям- біженцям в Польщу. До сьогодні не отримали. Де знаходиться посилка невідомо. Дзвонила на гарячу лінію ,сказали,що невідстежується. Що робити???
Сергій
Всі терміни за відправленням №2800008447679 пройшли. Коли і куди доставлять відправлення???
Тетяна
Дуже довго іде посилка дуже затримують у Львові на сортувальному центрі вже знаходиться 11 днів ніяк не можуть відправити і це Експрес доставка не можу уявити скільки часу йшлаб стандарт
Ніна
Жахлива робота Укпошти Ніколи не буду користуватися її послугами і нікому не раджу
Алла
неуважні працівники в хмельницькому
ніна
Дякую. Мир нам
Мартиненко Ірина володимирівна
Укр пошта найкраща серед перевізників . Дякую!
Оля
Не здійснюється доставка до адресата
Надія
Лист відправлено рекомендованим з повідомлення про вручення, однак свої функції , за які здійснено оплату, пошта не здійснює. А саме не здійснює доставку листів !!!!
Володимир
Більше ніколи не буду користуватися послугами укрпошти. І нікому не рекомендую.
Ірина
Знову проблеми саме у Львові, через Україну перейшла посилочка,а Львівські працівники замучилися... до це буде таке зловживання ситуацією у державі. Безвідповідальність...
Марина
Неможливо дозвонитись до оператора і знайти посилку жах просто
Mariia
бардак.посилка вже 2 тижні знаходиться в одному місті
Борис
доставка посилок в усі часи Укрпоштою повільні як черепаха.
Мирослава
Дуже погана доставка((((
Ірина
Дуже довго потрібно очікувати на відправлення!
Вікторія
Від 07.04.2022р.посилка "зависла" в ЦОП ЛЬВІВ з індексом 79999 і тиша. У місцевому відділенні укрпошти кажуть, що її вже не знайти, загублено. Поясніть, як так??? При тому, що посилка оплачена наперед.